Про це розказав віце-президент компанії PTV AG, яка брала участь у розробці стратегії, Клаус Райнхард на заключній презентації транспортної стратегії Львова до 2030 року сьогодні.
За словами Клауса Райнхарда, під час аналізу існуючої транспортної ситуації у Львові та прогнозів на майбутнє два варіанти були відкинуті, залишилися варіанти продовження колії до Сихова та продовження трамвайної колії від вулиці Мушака до Сихова і трамваю №3 до нового стадіону.
Клаус Райнхард відзначив, що перший варіант є менш економічно ефективним, потребує продовження колії на 8,7 кілометрів та передбачає велику кількість транспортних пригод. Натомість другий варіант, за його словами, потребує продовження колії на 3,2 кілометрів та є більш економічно виправданим. На втілення другого варіанту потрібно 330 мільйонів гривень, також необхідно закупити близько 30 нових одиниць рухомого складу по 40 мільйонів гривень за одиницю.
«Хоча про рухомий склад говорити ще зарано, інфраструктура міста до цього ще не готова», – відзначив він.
Начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль сказав, що для втілення проекту проведення колії на Сихів та до стадіону, міська рада проведе презентацію проекту для Кабінету міністрів України для отримання державного фінансування. Також він додав, що партнерами Львова у галузі реформ транспортного господарства залишаться ЄБРР та Світовий Банк, а сьогодні відбудеться зустріч з представниками Австрійського банку розвитку.
ІА "Вголос": НОВИНИ