«Передчасно визначати причини трагедії без результатів досліджень неможливо. Однак офіційно підтвердженим фактом є правомірність проведення запланованих робіт і знаходження в вертольоті екіпажу й технічних фахівців», – повідомили в прес-службі внутрішніх військ МВС України з посиланням на матеріали Управління авіації ВВ.
У прес-службі пояснили, що згідно з річним планом виходу вертольотів на регламентні роботи у 2012 році, на вертольоті були виконані регламентні роботи із заміною двигунів і головного редуктора. Після цього відповідно до інструкції екіпажу вертольота й технологічних карт, виконується роздільне випробування двигунів повним складом екіпажу із залученням фахівців контрольно-перевірочної станції техніко-експлуатаційної частини. Ці роботи й проводили військовослужбовці в день трагедії.
У повідомленні також наголошується, що 21 грудня на вертольоті вже виконувалися запуск і випробування двигунів на малому газу після розконсервування. Це передбачає інструкція з експлуатації двигунів. Зауважень щодо роботи двигунів і систем вертольота виявлено не було.
«Вертоліт Мі-8, на якому проводилися роботи, – 1988 року випуску. Для техніки такого класу-звичайний термін. В 2001 році виконаний капітально-відновлювальний ремонт вертольота, на Конотопському авіаційному заводі. Напрацювання техніки після виконання ремонту складає 235 годин і 517 посадок, що в 4 рази менше, ніж до ремонту», – підкреслюють в ВВ.
Раніше повідомлялося, що слідство розглядає три можливі причини події вертольота Мі-8 внутрішніх військ МВС України Мі-8 та загибелі військовослужбовців
Як писав Вголос, 25 грудня в результаті падіння вертольота внутрішніх військ МВС України на аеродромі в Олександрії у Кіровоградській області загинули п'ятеро людей.
За фактом падіння вертольота й загибелі військовослужбовців розпочате кримінальне провадження за ознаками ст.416 (порушення правил польотів, що призвело до катастрофи) КК України.
Джерело: Кореспондент
ІА "Вголос": НОВИНИ