ЛЬВІВ, 17 ЖОВТНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Польська NDI S.A. не є концесіонером по будівництву автодороги Краковець-Львів-Броди.
Про це Presstime повідомило джерело в Львівській обласній державній адміністрації.
Раніше у звіті голови Львівської ОДА Миколи Кмітя про стан підготовки до Євро-2012 повідомлялось, що NDI SA виступає в якості концесіонера по будівництву автодороги, а на 2 жовтня 2008 року в рамках 8 Міжнародного економічного форуму у Львові планувалось підписання угоди на будівництво дороги Краковець-Львів-Броди.
Нагадаємо, що на початку серпня віце-прем’єр-міністр Іван Васюник запевняв, що до 15 серпня українська сторона мала вийти на підписання додаткової угоди, яка відкриє шлях до реалізації проекту будівництва концесійної дороги.
У середині липня міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський заявив, що не вірить в успішне завершення будівництва концесійної дороги Львів-Краківець, бо, за його словами, «закон про концесію, який приймався в Україні, реально приймався задля того, щоб концесійного будівництва як такого не було».
У березні під час наради у т. в. о. голови Львівської ОДА Миколи Кмітя було прийнято рішення про те, що обласна державна адміністрація підтримує компанію NDI S.A у питанні будівництва автомобільної дороги Краківець – Львів та Львів-Броди за умови, що компанія у найближчий час розробить конкретний графік будівництва і проектування частини дороги, а також погодить цей графік із Львівською обласною державною адміністрацією, Державною службою автомобільних доріг, Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України та Кабінетом Міністрів.
На прес-конференції 1 квітня Микола Кміть заявив, що дорогу Краківець-Львів-Броди будуватиме німецька компанія. «Концесіонером була українська фірма, яка продала свої права іноземцям. Вони зараз на стадії оформлення прав власності. Це німецька компанія. Вони повинні не тільки побудувати, а й експлуатувати», — сказав тоді Кміть.
Однак пізніше джерело у консорціумі «Трансмагістраль» спростувало інформацію про продаж прав на концесію автобану «Львів-Краковець».
NDI S.A. - девелоперська компанія, яка займається організацією, контролем та реалізацією інвестиційних процесів. NDI S.A. входить до складу компанії Gdansk Transport Company (GTC), котра має концесію на будову північної частини автостради А1 (152-кілометровий відрізок Ґданськ-Торунь). Компанія NDI є акціонером ВАТ «Розточчя СТ», що входить до консорціуму «Трансмагістраль».
Консорціум «Трансмагістраль» отримав в концесію дорогу Львів-Краківець у 1999 році, терміном на 45 років. «Трансмагістраль» неодноразово намагалась провести тендер на визначення підрядника будівництва цієї дороги.
У червні 2003 р. Кабмін затвердив проект будівництва дороги Львів-Краківець загальним кошторисом 1 634 825,027 тис. грн. Згідно з розпорядженням, завершитися будівництво має через 4 роки 9 місяців.
Загалом на підготовку до будівництва дороги Львів-Краковець вже витрачено близько 10 млн. грн., які пішли на розробку проектної документації, відведення земель, вирубку лісу та виведення інженерних комунікацій.
ІА "Вголос": НОВИНИ