Про це на сьогоднішній прес-конференції повідомила керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін.

Вона зазначила, що за добу користувачі мобільного зв’язку та послуги Інтернет роблять 100 тис. дзвінків до cаll-центру, 740 тис. звернень до голосового меню, крім того здійснюють 8,5 тис. операцій в центрах обслуговування та 400 – в інформаційних кіосках.

У компанії також зафіксували 150 тис. заходів на сайт та 17 тис. – до системи самообслуговування «Мій Київстар».

Крім того, за її словами, після об’єднання «Київстару» та «Beeline-Україна» у компанії з’явився четвертий підрозділ call-центру у Черкасах. На питання від мобільних клієнтів оператори відповідають у Львові, Києві, Дніпропетровську, а дзвінки від користувачів Інтернету переадресовують до call-центру у Черкасах.

ІА "Вголос": НОВИНИ