До кінця року ексклюзивні магазини оператора будуть розташовані в більш ніж 300 населених пунктах.

Для зручності клієнтів «Київстар» забезпечить понад 300 населених пунктів України мережею ексклюзивних магазинів, з яких 200 точок – центри продажу і обслуговування. Олександр Кірпічов, начальник департаменту ексклюзивної роздрібної мережі «Київстар»: «Розширення роздрібної мережі на 20% означає, що ще більш ніж 1 млн українців в будь-якій точці України з легкістю знайдуть магазин «Київстар».

В магазинах мережі клієнти «Київстар» можуть отримати консультації з усіх питань стосовно продуктів і послуг компанії, придбати мобільні телефони, аксесуари до них, підключити контрактні та бізнес-тарифи, а також завжди поповнити рахунок без комісії. Зробити це можна самостійно через автомат або звернувшись до співробітника магазину, який поповнить рахунок клієнта без комісії за допомогою POS-терминалу.

У тих випадках, коли абонент не в змозі звернутись безпосередньо в ексклюзивний магазин «Київстар», він завжди може поповнити свій рахунок без комісії за допомогою банківської карти VISA або MasterCard. Це можна зробити декількома способами: подзвонити на короткий номер 999, відправити USSD-запит *151# (виклик), або зайти у відповідний розділ на офіційних корпоративних ресурсах компанії www.kyivstar.ua, my.kyivstar.ua, djuice.ua, my.djuice.ua.

Олег Ночка, начальник відділу електронних каналів продажу «Київстар»: «За останніми даними Нацбанку України, кількість активних платіжних карт в країні в 2012 році склало 33,1 млн, що значно перевищує кількість абонентів «Київстар», тому ми можемо сміливо пропонувати своїм клієнтам поповнювати рахунок за допомогою карток». Поповнення рахунку за допомогою картки має ще одну перевагу – абонент отримує бонус у розмірі 3-5% від суми поповнення.

У 2013 році, окрім розширення ексклюзивної роздрібної торгівлі, «Київстар» планує розширити кількість автоматів прийому платежів без комісії в ексклюзивних магазинах і центрах продажу і обслуговування.

ІА "Вголос": НОВИНИ