У 2020 році кіберполіція за формою зворотного зв’язку отримала понад 41 тисячу звернень громадян, 80% з яких стосувалися шахрайства в інтернеті.
Про це інформує Кіберполіція України на своєму офіційному сайті.
Упродовж минулого року співробітники кіберполіції припинили дію майже 30 тисяч шахрайських інтернет-посилань. Також їм вдалося запобігти здійсненню майже 9 тисяч фінансових операцій зловмисників.
Здебільшого людей обдурювали на платформах оголошень або у соцмережах, продаючи неіснуючі товари. Спочатку зловмисники брали передплату за «товар», а тоді блокували своїх жертв.
Людей також ошукували і телефонні шахраї. Вони телефонували до своїй жертв і називали себе працівниками банку або представниками мобільного оператора та випитували PIN-коди банківських і SIM-карт, термін дії картки та інші конфіденційні дані. Так вони намагалися отримати доступ до коштів людей. Популярною серед шахраїв була і схема «ваш родич потрапив у ДТП».
Аферисти також використовували фішингові сайти і фейкові сервіси доставки платформ оголошень, де потрібно було ввести персональні дані нібито для перевірки.

Читайте більше новин на нашому сайті:
- Біля будівлі – люди з автоматами: у Києві на фасаді Дому культури вивісили прапори так званої “ДНР”, деталі і фото
- У Києві на хабарі спіймали начальника управління “Київтранспарксервіс” (фото)
- В Одесі повідомили про замінування 185 дитячих садочків: у поліції розповіли деталі
ІА "Вголос": НОВИНИ