В принципі, є різні шляхи реформ УЗ.

Про це у коментарі ІА «Вголос» розповів ексміністр економіки Володимир Лановий.

«Перший – ця компанія залишиться у тій власності, в якій вона є. Для її функціонування потрібно провести реконструкцію усього рухомого стану та усіх залізничних доріг. Раніше ми це могли зробити, бо у держави були свої заводи. Зараз – вони зруйновані. А тому потрібно або своє відновлювати, або ж закуповувати усе у світових виробників. Для цього потрібно брати кредити у західних банках.

Інший шлях – це той, котрий впровадили наші західні сусіди, зокрема і поляки. Там свої великі державні компанії вони поділили: залишили колію та логістику у власності країни. А рухомий склад, транспортування вантажів було передано декільком компаніям, котрі, використовуючи свій рухомий склад, надають якісні послуги перевезень пасажирів та вантажів. Ця модель була б непоганою для України, її не варто боятися. Держава ж у такій ситуації може контролювати якість перевезень, притягуючи до відповідальності недобросовісних перевізників», - пояснив Лановий.

Весь текст можна прочитати за посиланням: Жахи нашої «Укрзалізниці»: що з цим робити?

ІА "Вголос": НОВИНИ