Таку інформацію передає УНН з посиланням на ВВС.

Судно «Xin Fei Zhou», що належить компанії «China Shipping Container Lines», було направлено на ремонт, в результаті аварії у нього з'явилися серйозні пошкодження корпусу. Керівництво каналу заявило, що проведе розслідування всіх цих інцидентів.

У результаті робіт з реконструкції та розширення, які обійшлися в 5,2 млрд доларів, Панамський канал може приймати судна в три рази більше за розміром, ніж допускалося раніше.

Однак представники робочих кажуть, що нові ворота шлюзів каналу виявилися занадто малі для проходу великих суден.

Нові ворота шлюзів розраховані на те, що проводити кораблі через канал будуть спеціальні буксири, в той час, як раніше прохід великих суден через шлюзи здійснювався за допомогою невеликих залізничних локомотивів на електричній тязі, які називають мулами.

Дослідження, проведене для міжнародної федерації працівників транспорту раніше цього року, прийшло до висновку, що нові шлюзові камери занадто малі, щоб буксири могли належним чином маневрувати.

Роботи з розширення каналу почалися у вересні 2007 року і повинні були закінчитися в 2014 році. Однак через затримки, викликані страйками робітників, і суперечок навколо перевитрати коштів дата відкриття була перенесена на квітень 2016 року.

Перше судно пройшло за оновленим каналом 26 червня.

ІА "Вголос": НОВИНИ