Про це повідомив прес-центр Львівської залізниці.
Залізничники особливо стурбовані тим, що зростає число порушень саме на залізничних переїздах (сім випадків проти трьох у минулому році), йдеться в повідомленні.
Усі ДТП, які сталися на переїздах магістралі у першому кварталі 2010 року – це ситуації, коли автівки виїхали на колію попри заборонні сигнали звукової та світлової сигналізації та опинилися на шляху поїзда. У жодному з випадків вини залізничників у ДТП не було.
Тішить лише те, що, порівняно з відповідним періодом минулого року, у першому кварталі 2010 року не сталося жодного ДТП зі смертельними наслідками (у 2009 таких випадків було 5), а кількість травмованих зменшилася на 20 осіб (23 особи у 2009 році та троє – у 2010 році).
На Львівській залізниці є 1783 переїзди, з них 355 – із черговим та 1428 – без чергового. У рамках Програми забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах у 2009 році залізничники Львівської на десяти переїздах з інтенсивним рухом ввели в експлуатацію технічні засоби, які унеможливлюють виїзд автотранспорту на переїзд при заборонних показниках світлофорів. Також впродовж минулого року підрозділи служби колії провели капітальний ремонт 15 переїздів, оновили 206 сигнальних знаків, покращили видимість на трьох переїздах та вклали переїзний настил зі збірного залізобетону на 31 переїзді (при плані 10 переїздів). У 2010 році усі ці роботи продовжують.
ІА "Вголос": НОВИНИ