Він поінформував, що реконструкція смуги відбувається згідно з графіком. Роботи не ведуться лише у період релігійних свят.
«Ми приступили до виконання робіт із будівництва перону №2. Встановили три залізобетонних заводи для виготовлення сумішей. В графіку ми вказували, що будівництво аеропорту займе 2 роки, починаючи з 4 квітня. Поки, що графіки дотримуються і роботи будуть виконані в термін», - повідомив Ігор Семенов.
Він повідомив, що у 2010 році злітно-посадкова смуга буде практично повністю реконструйована.
«Фінансування ми плануємо отримати близько 400 млн. грн.. В цьому році будуть виконані основні роботи – це реконструкція злітно-посадкової смуги приблизно 80-90%», - зазначив Семенов.
Водночас представник «Азоінтексу» поінформував, що закриття аеропорту залежить від технічної документації, яку надасть замовник будівництва: або буде повна зупинка роботи летовища, або часткова. За словами Семенова, є можливість провадити реконструкцію з частковим закриттям аеропорту.
Водночас голова Львівської облради Мирослав Сеник відзначив, що поки немає прийнятого держбюджету, складно сказати скільки коштів буде виділено на реконструкцію смуги у цьому році.
«Загальний обсяг фінансування 1 млрд. грн.. Скільки буде фінансування у 2010 році сказати непросто, але компанія готова освоїти ті кошти, які будуть виділені. Якщо буде виділений 1 млрд., то цього року він буде освоєний», - повідомив Мирослав Сеник.
Також голова ЛОР додав, що з квітня має початися будівництво нового терміналу в аеропорту «Львів».
Загальний кошторис реконструкції злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Львів» складає 978,6 млн. грн. Станом на 15 січня 2010 року профінансовано 54,5 млн. грн. (2008 р. – 3,58 млн. грн., 2009 р. – 51 млн. грн.). Фінансування відбувається з державного бюджету України.
ІА "Вголос": НОВИНИ