За його словами, відповідне рішення під номером 13 є у порядку денному сесії Львівської облради, що відбудеться у вівторок, 6 липня.
Олег Немчінов розповів, що по вул. Стрийській, особливо в напрямку до центра міста, у близько 10 місцях відбулося просідання асфальту, довжиною через усю проїжджу частину і глибиною приблизно 20 см. Зокрема ближче до перехрестя вулиць Наукова-Хуторівка-Стрийська ширина такого провалля складає до 1 м і збоку вже обвалилися бордюри.
Станом на кінець травня було 4 місця просідання асфальту, сьогодні їх, за різними даними, від 9 до 12.
Комісія має з’ясувати, яким чином ці провалля опинилися, хто приймав ці будівельні роботи, які підрядники їх де-факто проводили, оскільки досі немає ясності, чи це робив «Балтом Україна», чи турецька «Онур», чи, можливо, ще якась третя фірма і головне – хто за це все буде відповідати, пояснив Олег Немчінов
«Були витрачені дуже великі кошти з державного бюджету, уряд прозвітувався про перевиконання регіональної угоди, а, фактично, ми отримали аварійну ділянку на вул. Стрийській», - зауважив він.
Крім того, депутат Львівської облради попросив Садового встановити відповідні дорожні знаки, які б інформували водіїв про вибоїни утворені на дорозі, оскільки автомобілі, «влітаючи» у них на певній швидкості, скоюють аварійну ситуацію, що загрожує виникненням ДТП.
«Я звернувся з депутатським зверненням до міського голови Львова для того, щоб негайно встановити на Стрийській дорожні знаки. Я подивився в правилах дорожнього руху, де є два знаки: один – нерівна дорога, а другий – вибоїна. От дорожній знак вибоїна прямо зазначає, що встановлюється на ділянці дороги з вибоїнами, чи просіданнями дорожнього покриття на проїжджій частині. Якраз на вулиці Стрийській є масове просідання», - розповів Олег Немчінов.
Нагадаємо, що ремонт вул. Стрийської у Львові від перехрестя вул. Стрийська-Наукова до межі міста завершили у грудні 2009 року. У цьому році планується ремонт Стрийської до монументу Слави.
ІА "Вголос": НОВИНИ