У Львові таки спорудять метрополітен, але не звичайний, а «легкий». Як розповів під час сьогоднішньої прес-конференції депутат Львівської міськради від фракції УНП, екс-керівник відділу Генерального плану Львова Роман Андрусишин, будівництво саме такого легкого метрополітену передбачає концепція розвитку міста.

«Концепція розвитку передбачає не підземне метро, не підземний трамвай, а легкий метрополітен. Це нова розробка КБ Антонова – метрополітен на магнітній потужці. Він має не ті параметри, що метро та підземний трамвай», – розповів Роман Андрусишин. За його словами, такий метрополітен може проходити під землею на глибині 50-70 метрів. На його думку, цей вид підземного транспорту найбільше пристосований до Львова.

Депутат наголосив, що маршрут майбутнього легкого метрополітену необхідно прокласти так, щоби він проходив по дотичній до історичної забудови території. При цьому «зв’язував» величезні райони (наприклад Сихів та Рясне).

Що ж то того, скільки місту коштуватиме таке «легке» задоволення, то Роман Андрусишин відповісти не зміг. «Якщо сьогодні це буде одна сума, то за десять років цифра буде зовсім іншою», – підсумував він. Однак запевнив, що до такого будівництва треба залучати значні інвестиції.

Щоправда, спорудження легкого метрополітену досі залишається в планах, адже для того, аби розпочати первинні роботи, потрібен генеральний план міста та розробка транспортної схеми Львова. «Стадія створення легкого метрополітену буде переплітатися з транспортною схемою і з генеральним планом», – додав Андрусишин.

Львівський портал


ІА "Вголос": НОВИНИ