За словами Віталія Мазура, завдання цього опитування є виявлення тих людей, які в силу тих чи інших причин не користуються послугами електротранспорту.

Опитування пасажирів громадського транспорту буде проходити у три етапи: безпосередньо у громадському транспорті з акцентом на електротранспорті, на місцях зупинок та на пішохідних зонах.

«Що стосується пішохідних зон, то ми виділили 3 такі зони: історична частина - район площі Ринок, ділова частина - проспект Тараса Шевченка, спальний район – вулиця Довженка. Що стосується опитування на зупинках громадського транспорту, то це буде біля 10 точок», - зауважив доцент кафедри систем автоматизованого проектування НУ «Львівська політехніка».

Серед запитань, які ставитимуть опитуваним: чому обирають той чи інший вид транспорту, якість обслуговування, оплата проїзду, яким би хотіли мешканці Львова бачити громадський транспорт.

Опитування буде проводитись студентами НУ «Львівська політехніка». Протягом 2 тижнів планується опитати 2 тисячі мешканців Львова. На основі цих опитувань студентами «Львівської політехніки» буде сформована самостійна база даних, яка буде передана німецьким колегам.

Опитування пасажирів громадського транспорту проводиться в межах реалізації проекту «Громадський транспорт Львова – Програма корпоративного розвитку та покращення у фінансовій та експлуатаційній сфері підприємства «Львівелектротранс», що фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). В.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Карпа зазначив, що «Львівелектротранс» заключив угоду з ЄБРР на кредит 12 мільйонів євро з погашенням на протязі 10 років. Сума була розподілена на: реконструкцію тягових підстанцій, модернізацію рухомого складу (а саме реконструкція трамваїв), покращення обслуговування населення.

ІА "Вголос": НОВИНИ