20 жовтня у Львові почав роботу Центр обслуговування пасажирів, що на вул. Горбачевського, 10, де пільгові категорії можуть подати документи на виготовлення пільгової транспортної картки

Як відомо, документи прийматимуть з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 год, та у п'ятницю з 9:00 до 16:45 год.

Для попереднього запису в чергу необхідно зателефонувати на номер гарячої лінії - 0 800 303 007

Під час візиту слід мати з собою такі документи: 

  • паспорт громадянина або ID-картку
  • РНОКПП (картка платника податків)
  • посвідчення пільговика
  • одне кольорове фото 3х4

Центр обслуговування пасажирів. Фото: Вголос

За словами директора ЛКП «Львівавтодор» Миколи Власюка станом на сьогодні у Львові подали понад 60 тис. заявок. Орієнтовна кількість пільговиків - близько 250 тис. Наразі зараз обслуговують людей 36 працівників, але в майбутньому штат збільшать до 66 адміністраторів, які прийматимуть заяви. Окрім того, пільгові категорії мають можливість подати свої дані через електронний кабінет мешканця. 

«Закликаю родичів, близьких людей, внуків та дітей допомогти кожному пільговику максимально скористатись електронним кабінетом мешканця», - заклиє директор ЛКП «Львівавтодор»

Він зазначає, що за чинним законодавством при запуску Е-квитка кожна категорія має право переміщатись у автобусі за наявності електронного квитка. Якщо його немає, то прийдеться платити повну вартість проїзду. Пільговики можуть платити або нуль гривень та їздити з карткою, або ж без неї і платити повну вартість. Штатом передбачено, що з впровадженням Е-квитка працюватиме 71 контролер. Вони працюватимуть на всіх видах транспорту. Також зараз враховується весь досвід інших міст та «Львівелектротрансу», щоб максимально коректно підійти до цієї роботи. 

"Ми перейняли досвід Вінниці. Коли вони впроваджували Е-квиток, то зробили тільки одне місце видачі та оформлення заяв, тому в них були черги пів року. Щоб уникнути цих питань ми вирішили відкрити 25 таких точок", - каже Микола Власюк

Також він наголошує, що валідування у транспорті дає можливість чітко орієнтуватись які категорії іздять, як вони переміщаються по-місту, яка періодичність, який графік потрібно зробити та які маршрути і в яких місцях потрібно добавити. За його словами, Е-квиток та валідація пасажира, неважливо чи платить він чи ні, дає можливість сформувати у місті транспортні потоки, які забезпечать потреби мешканців.

Робочі місця працівників. Фото:Вголос

Нагадаємо, що за даними ЛМР система Е-квитка повинна запрацювати вже з січня 2022 року. 

Читайте також:

На електронний квиток у Львові треба ще 1 млрд: чи запрацює система 13 січня

ІА "Вголос": НОВИНИ