«Ми категорично виступаємо проти будь-якого зневажливого ставлення до клієнтів і тим більше — до клієнтів старшої вікової групи», — сказала Златкіс.

Повідомлення, яке багато разів було процитовано іншими користувачами, звучало так: «Народний лайфхак: Якщо на стіні крейдою написати «Сбербанк», біля стіни утворюється черга з 30 пенсіонерок. Хто пробував? Працює?».

Глава комітету Ради Федерації з соціальної політики, голова Союзу пенсіонерів Росії (СПР) Валерій Рязанський назвав жарт непристойним. За його словами, незважаючи на те, що Сбербанк приніс офіційні вибачення, СПР готує лист з претензіями на ім'я глави банку Германа Грефа.

«Від імені Сбербанку я публічно хочу вибачитися перед всіма нашими клієнтами, яких так чи інакше зачепило висловлювання нашого співробітника, запевнити, що Сбербанк як ставився, так і ставиться і буде ставитися до старшої вікової групи як до найпріоритетніших клієнтів. Ми розробляли і будемо розробляти для них нові продукти — найбільш зручні. Ми розуміємо ту велику роль, яку ці клієнти грають у нашому бізнесі, нашій роботі. І крім усього іншого, є особливе тепло і повага до цих людей, які за багато років зберегли і зберігають лояльність по відношенню до Сбербанку. І ми хочемо запевнити, що ми дуже лояльні по відношенню до цієї категорії. Ми ще раз просимо вибачення і запевняємо, що це ніколи більше не повториться», — заявила Златкіс.

Вона повідомила, що відправила вранці в п'ятницю лист до Спілки пенсіонерів з вибаченнями всім, кого зачепив жарт в мікроблозі.

Джерело: РИА Новости

ІА "Вголос": НОВИНИ