«Десять років не реалізується проект, концесіонер до сьогодні не зміг найти гроші та почати будівництво. А зараз взагалі компанія знаходиться в судах у справах про банкротство», - каже заступник голови «Укравтодору» Микола Березовський.

При цьому видання відзначає, що розірвати угоду в односторонньому порядку «Укравтодор» немає права. Одразу після рішення суду про банкротство «Трансмагістралі» державна компанія має намір оголосити конкурс на нового концесіонера.

Відзначимо, що розмови про зміну концесіонера автобану тривають ще з квітня 2009 року. Тоді новим концесіонером називали німецьку компанію, а генпідрядником будівництва - польську NDI S.A

Консорціум «Трансмагістраль» отримав в концесію дорогу Львів-Краківець у 1999 році, терміном на 45 років. «Трансмагістраль» неодноразово намагалась провести тендер на визначення підрядника будівництва цієї дороги.

У червні 2003 р. Кабмін затвердив проект будівництва дороги Львів-Краківець загальним кошторисом 1 634 825,027 тис. грн. Згідно з розпорядженням, завершитися будівництво має через 4 роки 9 місяців.

Загалом на підготовку до будівництва дороги Львів-Краковець вже витрачено близько 10 млн. грн., які пішли на розробку проектної документації, відведення земель, вирубку лісу та виведення інженерних комунікацій. За даними газети Дело, з держбюджет на проект автобану було виділено 25 млн. грн.

ІА "Вголос": НОВИНИ