Служба автомобільних доріг у Запорізькій області уклала договір з ТОВ «Автомагістраль-Південь» на поточний середній ремонт автодороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 – км 112+026 (додаткові роботи) вартістю 99,56 млн гривень. Про це повідомляється у системі «Прозорро», передають Наші гроші.

Закінчити роботи підрядник має до кінця 2020 року. Сторони не оприлюднювали вартість будівельних матеріалів, що зазвичай складає до 80% від загальної ціни ремонту автодороги.

В обґрунтуванні застосування переговорної процедури замовник зазначив, що виникла необхідність у закупівлі «додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами  тендеру та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і його загальна вартість не перевищує 50 відсотків ціни основного договору».

В той же час у протоколі №2 тендерного комітету від 13 жовтня замовником зазначається, що обирається переговорна процедура як виняток з підстав: «якщо двічі було відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій».

Як прокоментувала цю закупівлю експертка «Ліги антитрасту» Інеса Щербина, переговорна процедура проведена з порушенням норм Закону «Про публічні закупівлі».

«В обґрунтуванні, що розміщене на «Прозорро», відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Також в обґрунтуванні  замовник послався на пункт 5 частини другої ст 40 Закону, що передбачає застосування переговорної у випадку закупівлі додаткових робіт. При цьому, у протоколі замовник зазначив про двічі відмінені торги, у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, що суперечить обґрунтуванню, розміщеному на «Прозорро», – зазначила Інеса Щербина.

В останній раз ТОВ «Автомагістраль-Південь» вигравало підряд на ремонт цієї ділянки траси Н-30 Василівка – Бердянськ 11 лютого 2019 року за 337,19 млн гривень. Єдиним конкурентом на торгах тоді виступило ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Ще одного претендента – ТОВ «Бердянськбудтрест» – до аукціону не допустили.

7 березня 2019 Держаудитслужба почала моніторинг тієї закупівлі, виявила порушення: «не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону» та «порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі». 3 квітня 2019 року САД в Запорізькій області звернулось до Держаудитслужби з листом-запереченням «стосовно моніторингу по закупівлі». Як повідомляється у «Прозорро» відповіді на нього не отримала до сих пір.

З початку року ТОВ «Автомагістраль-Південь» виграло тендерів на 33,18 млрд гривень. Засновниками ТОВ «Автомагістраль-Південь» є одесити Олег Наливанний і Валерій Коротков. Але фактичний контроль над компанією має бізнесмен Олександр Бойко, засновник фірми «Шляховик-97», що є найбільшим постачальником будівельних матеріалів та техніки для «Автомагістралі-Південь».

ІА "Вголос": НОВИНИ