[media=157080,157081]
Однак, деякі з них так і залишилися на рівні креслень або тестових моделей, пише avtoblog.
Таким був і ЛуАЗ +1301 (1984/88/94) - прототип легкого позашляховика, який мав замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини сконструйовали ще у 1984 році - це був такий ж 969М з новим кузовом.
Прототип 1988 року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії». Привід всіх коліс - постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м'яким верхом. Задні двері авто були виконані з двох секцій - верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік. Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем кращих споживчих якостей.
«Вголос»
ІА "Вголос": НОВИНИ