Найбільш задоволеними гостями виявились росіяни, українці та латиші. За ними - канадці, британці, угорці та американці. Рівень задоволеності з отриманих послуг цих націй становить понад 85%. У свою чергу, серед найбільш критично налаштованих клієнтів бельгійці, голандці, німці та гості з півдня Європи - румуни, іспанці, португальці та греки. Рівень задоволеності цієї групи оцінюється майже на 75%. Розташування готелю, співвідношення ціни та якості, комфорт найбільш позитивно оцінюють росіяни, а найменш - голандці, португальці та греки.

Україці, які подорожують з туристичною метою, належать до задоволених клієнтів. Дослідження здійснювалось серед представників 30 країн. Українці виявились на 2 позиції між Росією та Латвією. Задовленість українців послугами польських готелів становить 87% і це на 6 балів вище, ніж середня оцінка усіх країн. Українські туристи найвище оцінюють чистоту, ліжко та оформлення кімнат, а найнижче - обслуговування.

Рівень послуг та тишу добре оцінюють латиші, а критикують турки і німці. Чистота, зручне ліжко і оформлення кімнат - належить до найбільш позитивних якостей польських готелів в очах наших співвітчизників. Іспанці, греки і турки, натомість, більш критичні в оцінці цих послуг. Сніданки в польських готелях добре смакують канадцям, проте не отримали високої оцінки серед іспанців.
Анна Лятос, автор звіту, підсумовує, що у перспективі польські готелі найкраще оцінюватимуться клієнтами з країн Східної Європи. Зауваження найчастіше висловлюють гості з країн Західної, Південної Європи та середземноморських країн.
 

ІА "Вголос": НОВИНИ