За словами австрійського дослідника вузькоколійних залізниць Вольфрама Венделіна, зараз на території, де стартуватиме перша черга залізниці, працює група з 20 волонтерів зі всіх куточків України.
«Зараз вони розчищають шлях, де буде прокладатися колія. Перша черга цієї колії буде протяжністю 200-300 метрів, але в же в вересні ми зможемо перевозити перших туристів», - сказав він.
«Серед атракцій, які туристи зможуть відвідати проїжджаючи вузькоколійкою – це музей вузькоколійних залізниць, вагон із сувенірами, вагон-ресторан і ін.», - додав п. Вольфрам.
Як повідомив голова Сколівської райдержадміністрації Ігор Свистун, на сьогоднішній день роботи по відновленню вузькоколійної залізниці проходять досить швидко: «Ми рухаємося достатньо швидко, наскільки це можливо. В нас не має тромбозів і не зрозумілих речей, які б перешкоджали розвитку регіону. Для нас це є серйозною атракцією», - сказав він.
Щодо фінансування залізниці, то Вольфрам Венделін все ж таки сподівається на українських спонсорів, а дещо вже фінансує і сам : «Нам спочатку потрібно запустити першу чергу вузькоколійки, продавати квитки, а потім можливо вже з цих коштів поступово будуватимемо решту», - сказав він.
Проте, за його словами, квитки не коштуватимуть надто дорого, австрійський дослідник відштовхуватиметься від ціни квитка за проїзд у трамваї у Львові.
Детальніше про Сколівську вузькоколійку читайте тут
ІА "Вголос": НОВИНИ