Під час реконструкції львівських вулиць у значної частини мешканців виникають зауваження до нових практик, які схвалюють львівські чиновники. Зокрема мова йде про звуження проїжджої частини та насичення магістральних доріг великою кількістю світлофорів. Несподівано, до лав критиків так званих «львівських урбаністів» доєднався і міський голова Львова.

Під час засідання сесії Львівської міської ради 25 листопада цього року Андрій Садовий жорстко розкритикував встановлення світлофору на перехресті вулиць Опришківської та Богдана Хмельницького, на який раніше масово скаржились львівській водії. 

Перехрестя Богдана Хмельницького та Опришківської станом на 13.00, 25 листопада



"Маю багато запитань до світлофорних об'єктів. Вчора їхав по Богдана Хмельницького і чесно кажучи в мене запитання - а навіщо тут поставили світлофор? От для чого? Раніше я туди їхав, там корків ніколи не було, а зараз стоїмо в корках. Можливо є якісь лобісти світлофорних об'єктів, які коштують дорого?" - обурився міський голова.

Зауважимо, раніше львів'яни у соціальних мережах масово скаржились на світлофор, через який утворились потужні затори на одній з доріг, що сполучає район Підзамчя та Знесіння з центром міста. 

Реконструкція вул. Богдана Хмельницького завершилась. Більша частина вже доступна для проїзду, а незабаром вулицю планують відкрити повністю. Наскільки якісний ремонт та чи розв'яже він проблему з заторами на цій ділянці. Про це в матеріалі “Вголос”.

Реконструкція розпочалась реконструкція ділянки вулиці Богдана Хмельницького на відрізку від Промислової до Липинського. Загальна вартість робіт по цьому об’єкту складає 174,5 млн грн.

Світлофорні об'єкти на вулиці критикуються весь час після закінчення ремонту. Зокрема, як писав "Вголос",  за словами депутата Львівської міськради від  ЄС Олексія Різника до появи регулювання на вулиці Богдана Хмельницького, де відбувся ремонт, проїзд цього відрізку займав 10-15 хвилин. А коли всі світлофори ввімкнули, термін проїзду становить до 45 хвилин.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ